Aktualna lista publikacji dostępna jest w Bazie Dorobek Biblioteki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pod tym linkiem.

Książki:

  1. Sanak-Kosmowska K. (2022), Evaluating Social Media Marketing: Social Proof and Online Buyer Behaviour, London, New York : Routledge, 192 s.
  2. Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2021), Information Asymmetry in Online Advertising, London, New York : Routledge, 230 s.
  3. Karwińska A., Sanak-Kosmowska K., (2020), Człowiek wśród innych ludzi, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 32 s.
  4. Karwińska A., Sanak-Kosmowska K., (2020), Kultura: to co wyróżnia człowieka, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 38 s.
  5. Karwińska A., Laurisz N., Sanak-Kosmowska K., (2020), Jak działa społeczeństwo, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 40 s.
  6. Dołhasz M., Sanak-Kosmowska K., (2019), Komunikacja rynkowa: podstawy teoretyczne i ćwiczenia, Kraków : Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 83, [1] s.
  7. Sanak-Kosmowska K., (2018), Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki, Warszawa : Wydawnictwa Drugie, 271 s.

Rozdziały:

  1. Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2021), Phishing for phools G.A. Akerlofa i R.J. Shillera w perspektywie marketingu opartego na dowodach (evidence-based theory). [W:] Fiedor B., Gorynia M., Hardt Ł. (red.), Jednorodność czy pluralizm : rozważania nad naturą nauk ekonomicznych i gospodarki, Warszawa : Wydawnictwo Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, s. 171-182.
  2. Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2021), The Morphology and Differentiation of the Content of International Debate on Renewable Energy : a Bibliometric Analysis of Web of Science, Scopus, and Twitter, „Energies”, vol. 14, iss. 21, s. 1-23;
  3. Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2021), Research on Asymmetry of Online Advertising. Study of Digital Competence of Polish and Ukrainian Students. [W:] Litovčenko Ì. (red.), Marketing : vikliki ta rìšennâ : materìali II Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencji, Odesa : Vidavničij dìm Gelʹvetika, s. 114-117.
  4. Sanak-Kosmowska K., (2021), Online Brand Equity as an Effect of Marketing Activities in Social Media. [W:] Romat Ê. (red.), Brend-menedžment : vimìr globalʹnij, vibìr lokalʹnij : mìžnarodna kolektivna monografìâ, Kiïv : Studcentr, s. 9-19.
  5. Bajak M., Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2021), Organizacja festiwali filmowych w dobie pandemii COVID-19. [W:] Konior A., Kosińska O., Pluszyńska A. (red.), Badania w sektorze kultury : przyszłość i zmiana, Kraków : Wydawnictwo Attyka, s. 109-133.
  6. Sanak-Kosmowska K., Śliwińska I., (2020), The Limited Usefulness of Social Media in Sharing Nutrition Knowledge – an Empirical Study. [W:] Vopava J., Douda V., Kratochvil R., Konecki M. (red.), Proceedings of The 16th MAC 2020, Prague : MAC Prague consulting Ltd., s. 7-14.
  7. Sanak-Kosmowska K., (2020), Ocena i pamięć komunikatów marketingowych w social media – badania w paradygmacie wstecznego kształtowania pamięci. [W:] Kowalska M., Szwajlik A. (red.), Rewolucja 4.0 : nowe technologie w marketingu, Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, s. 99-109.
  8. Sanak-Kosmowska K., (2020), The Effect of Social Media Marketing on Brand Trust and Brand Loyalty. [W:] Čerevko O., Ânčeva L., Mihajlov V., Foŝan A., Androsova T., Savicʹka N., Grosul V., Čorna M., Afonìna T., Borisova A., Ždanovič O., Kuharʹonok O., Melušova Ì., Ušakova N. (red.), Marketing XXI stolìttâ : vikliki zmìn : materìali Mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï, prisvâčenoï 25-rìččû zasnuvannâ kafedri marketingu ì komercìjnoï dìâlʹnostì HDUHT, 8-10 žovtnâ 2020, Harkìv : HDUHT, s. 67-70.
  9. Sanak-Kosmowska K., (2020), Consumer-based Brand Equity – a Significant Element of Branding in the Virtual Environment. [W:] Romat Ê. (red.), Brend-menedžment : marketingovì tehnologìï : zbìrnik tez dopovìdej II mìžnarodnoï naukovo-praktičnoï konferencìï, Kiïv : Kiïvsʹkij nacìonalʹnij torgovelʹno-ekonomìčnij unìversitet, s. 132-134.
  10. Sanak-Kosmowska K., (2020), Wpływ rekomendacji online na decyzje zakupowe młodych konsumentów. [W:] Bohdanowicz L., Dziurski P. (red.), Innowacje i marketing we współczesnych organizacjach : wybrane zagadnienia, Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, s. 301-311.
  11. Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2020), Horizontal and Vertical Dimensions of Trust in Online Advertising : Model Assumptions and Results of Marketing Students Survey in Poland. [W:] Soliman   (red.), Education Excellence and Innovation Management : a 2025 Vision to Sustain Economic Development during Global Challenges : Proceedings of the 35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), King of Prussia, PA : International Business Information Management Association, s. 12714-12727.
  12. Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2020), Metoda badań a jakość poznania rzeczywistości : z badań nad asymetrią informacji w przekazie reklamowym. [W:] Mazurek-Łopacińska K., Sobocińska M. (red.), Badania marketingowe wobec nowych trendów w otoczeniu, Wrocław : Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, s. 11-30.
  13. Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2020), Polish and Japanese Students’ Digital Competence in the Area of On-Line Advertising : Similarities and Differences. [W:] International Marketing Trends Conference, Paris : ESCP Business School, s. 1-9.
  14. Sanak-Kosmowska K., Manczak I., (2019), Social Media Experiences in Museum. [W:] KOPEĆ J., MIKUŁA B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Challenges for Contemporary Economies – Global, Regional, Network and Organizational Perspective, Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Dom Organizatora, s. 159-168.
  15. Sanak-Kosmowska K., (2019), Formy i zakres wykorzystania mediów społecznościowych w strategii CSR polskich przedsiębiorstw. [W:] Antonowicz P., Bęben R., Płoska R. (red.), Społeczne i niematerialne determinanty rozwoju przedsiębiorstw, Gdańsk : Uniwersytet Gdański, s. 99-113.
  16. Sanak-Kosmowska K., (2019), Online marketing jako instrument kreowania wizerunku biblioteki. [W:] Janik B., Bukowczan W. (red.), Kreowanie wizerunku biblioteki pedagogicznej, Kraków : Księgarnia Akademicka, s. 29-38.
  17. Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Personalization in Marketing in the Reception of Young Consumers. [W:] Jaki A., Wójtowicz P. (red.), Knowledge, Economy, Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management, Kraków : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 133-139.
  18. Sanak-Kosmowska K., (2017), Crowdsourcing as a Form of Implementing Innovation in the Online Environment. [W:] Mechanism of Interaction between Competitiveness and Innovation in Modern International Economic Relations, Riga : ISMA University, s. 93-102.
  19. Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2017), Application of Crowdsourcing in the Polish Fashion Industry. [W:] Jaki A., Mikuła B. (red.), Knowledge, Economy, Society : Management in the Face of Contemporary Challenges and Dilemmas, Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, s. 325-332.
  20. Sanak-Kosmowska K., (2016), Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej. [W:] MMK 2016 Mezinárodní masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : recenzovaný sborník příspěvků. R. 7  [on-line], Hradec Králové : Magnanimitas, s. 216-224.
  21. Sanak-Kosmowska K., (2015), Good Relations with Customers Online in Tourism Branch as a Part of an Efficient E-Marketing Strategy. [W:] VIII. Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků  [Dokument elektroniczny], Opavě : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, s. 412-421.
  22. Sanak-Kosmowska K., (2014), E-tourism, Building Good Relations with Customers Online – KrakowShuttle Case Study. [W:] Meriläinen   (red.), Digitaalisuuden hyödyntäminen Hämeen matkailuyrityksissä ja muualla (HAMKin julkaisuja; 16), Hämeenlinna : Hämeen ammattikorkeakoulu, s. 27-32.
  23. Sanak K., (2012), Wpływ mediów społecznościowych na zachowania konsumenckie na przykładzie portalu Facebook. [W:] Gębarowski M., Witek L., Zatwarnicka-Madura B. (red.), Marketing – aktualne problemy i kierunki ewolucji, Rzeszów : Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, s. 227-236.
  24. Sanak K., (2011), Kreowanie wizerunku i promocja marek w mediach społecznościowych w Polsce. [W:] Partycki S. (red.), Społeczeństwo sieci : gospodarka sieciowa w Europie Środkowej i Wschodniej, T. 2, Lublin : Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, s. 320-332.

Artykuły:

  1. Manczak I., Sanak-Kosmowska K., Bajak M., (2021), Beacony w komunikacji rynkowej z niepełnosprawnym odbiorcą kultury, „Marketing i Rynek”, nr 3, s. 28-36.
  2. Manczak I., Bajak M., Sanak-Kosmowska K., (2021), Muzealna aplikacja mobilna a udogodnienia dla osób niepełnosprawnych : przykład Wilanów Guide, „Przegląd Prawno-Ekonomiczny”, nr 2, s. 35-53; https://czasopisma.kul.pl/ppe/article/view/11894/11329
  3. Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2021), Online Advertising as a World of Manipulation : the International Perspective of Management and Marketing Students, „International Business Blog (The College of Business, University of Nevada, Reno)” [on-line]; https://www.unr.edu/business/international/blog/online-advertising
  4. Manczak I., Sanak-Kosmowska K., Bajak M., (2020), Zastosowanie beaconów w komunikacji z niepełnosprawnym turystą kulturowym (na przykładzie muzeów miejskich), „Turystyka Kulturowa”, nr 5, s. 116-139; http://turystykakulturowa.org/ojs/index.php/tk/article/view/1180
  5. Karwińska A., Sanak-Kosmowska K., (2020), Oczy Szeroko Otwarte – obecność projektów edukacyjnych w trzeciej misji uczelni, „Horyzonty Wychowania”, vol. 19, nr 51, s. 69-85; https://horyzonty.ignatianum.edu.pl/HW/article/view/1978/2014
  6. Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2020), Organisational Aspects of Research on Manipulation in Advertising in an International Environment, „Przegląd Organizacji”, nr 10 (969), s. 5-12; https://przegladorganizacji.pl/plik/604cb36de3976/po.2020.10.01.pdf
  7. Sanak-Kosmowska K., (2020), What we Remember from Social Media: Memory of Advertisements on Social Media Websites – a Research in the Paradigm of Backward Framing, „European Journal of Education Studies”, vol. 6, iss. 11, s. 42-60; https://oapub.org/edu/index.php/ejes/article/view/2810
  8. Sanak-Kosmowska K., Śliwińska I., (2020), The Sources of Knowledge and Their Impact on Consumers’ Decisions Concerning Proper Nutrition, „Organization & Management: Scientific Quarterly”, nr 3 (51), s. 89-100; http://oamquarterly.polsl.pl/wp-content/uploads/2020/12/KN-51Sanak-Kosmowska-Sliwinska.pdf
  9. Sanak-Kosmowska K., (2020), Elementy manipulacji w marketingu on-line w przestrzeni mediów społecznościowych na przykładzie celowej grupy studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, „Media i Społeczeństwo. Medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia mediów, media a pedagogika”, nr 12, s. 114-125; http://www.mediaispoleczenstwo.ath.bielsko.pl/art/12/07-Katarzyna-Sanak-Kosmowska.pdf
  10. Wiktor J., Sanak-Kosmowska K., (2020), Phishing for phools G.A. Akerlofa i R.J. Shillera w perspektywie marketingu opartego na dowodach (evidence ­based theory), „Biuletyn Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego”, nr 2 (89), s. 72-78; http://www.pte.pl/pliki/1/68/biuletyn2020_2.pdf
  11. Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2020), Empirical Identification of Latent Classes in the Assessment of Information Asymmetry and Manipulation in Online Advertising, „Sustainability”, vol. 12, iss. 20, s. 1-18; https://www.mdpi.com/2071-1050/12/20/8693
  12. Sanak-Kosmowska K., Śliwińska I., (2020), The Limited Usefulness of Social Media in Sharing Nutrition Knowledge – an Empirical Study, „Academic Journal of International Education Research”, vol. 1, no. 1, s. 54-61; https://www.academic-conferences.eu/wp-content/uploads/2020/02/AJIER-Vol_1-No_1-2020.pdf
  13. Manczak I., Sanak-Kosmowska K., Bajak M., (2019), Zastosowanie beaconów w komunikacji marketingowej muzeów z osobami niepełnosprawnymi, „Zarządzanie w Kulturze”, t. 20, nr 4, s. 551-564; http://www.ejournals.eu/Zarzadzanie-w-Kulturze/2019/20-4-2019/art/15612/
  14. Sanak-Kosmowska K., Wiktor J., (2019), The Perception of Asymmetry in Online Advertising in Research on Students in Poland and Japan, „Journal of International Economic Research” [on-line], vol. 5, no. 1, s. 11-28; https://9cca3035-49d3-4c50-8575-031a6e2f9039.filesusr.com/ugd/7ebfb0_7a13cb3bb21c4bb6944097f9a4f70ce2.pdf
  15. Manczak I., Sanak-Kosmowska K., Bajak M., (2019), Reasons to Use Beacon Technology as a Tool to Study Audience Behaviour in Museums, „Cultural Management: Science and Education”, vol. 3, no. 2, s. 83-94.
  16. Manchak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Personalizacja usług jako trend rozwojowy na rynku usług turystycznych, „Ekonomiczne Problemy Turystyki”, nr 2(42), s. 29-35; https://wnus.edu.pl/ept/pl/issue/875/article/14602/
  17. Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Use of Crowdsourcing by Young Poles, „Handel Wewnętrzny”, R. 64, nr 4 (375), t. 2, s. 127-138; https://bazekon.uek.krakow.pl/gospodarka/171531436
  18. Manczak I., Sanak-Kosmowska K., (2018), Zaangażowanie młodych konsumentów w prosumpcję, „Organizacja i Kierowanie”, nr 4, s. 215-227; http://kolegia.sgh.waw.pl/pl/KZiF/czasopisma/oik/numery/Documents/2018_4_183/manczak_sanak-kosmowska_zaangazowanie_mlodych_konsumentow_w_prosumpcje.pdf
  19. Sanak-Kosmowska K., (2018), Branding in Search Engines – Opportunities and Threats, „Zarządzanie Mediami”, T. 6, nr 1, s. 1-8; http://www.ejournals.eu/pliki/art/12884/pl
  20. Sanak-Kosmowska K., (2018), Children’s Drawings and their Analysis as a Method Supporting Understanding of Concepts in Workshops at Children’s Universities, „e-mentor”, nr 4, s. 26-31; http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/76/id/1373
  21. Sanak-Kosmowska K., (2018), Pomiar skuteczności komunikacji marketingowej w social mediach, „Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”, nr 526, s. 79-87; https://www.dbc.wroc.pl/publication/97930
  22. Sanak-Kosmowska K., Bajak M., Filip J., Kargula N., (2018), Uwarunkowania i przesłanki wykorzystania beaconów w mobilnej komunikacji marketingowej, „Marketing i Rynek”, nr 10, s. 17-23; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/Sanak_From_MiR_10_2018_NR.pdf
  23. Sanak-Kosmowska K., Manczak I., (2017), Strategie internacjonalizacji polskich marek modowych, „Marketing i Rynek” [Dokument elektroniczny], nr 9, s. 342-348; https://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/MiR_9_2017_CD.pdf
  24. Sanak-Kosmowska K., (2016), Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym, „Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego”, nr 43, t. 2, s. 269-278; http://wneiz.pl/nauka_wneiz/sip/sip43-2016/SiP_43_t2.pdf
  25. Sanak K., (2011), Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki – wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu”, 209, s. 61-71.