Ułatwienia dostępu
Wykształcenie:
– Liceum Ogólnokształcące Nr 1 w Krakowie im. B. Nowodworskiego,
– Zarządzanie i Marketing, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, uzyskany tytuł: licencjat (2006),
– IECS – The Strasbourg Graduate School of Management, wymiana w ramach programu Socrates Erasmus (2006)
– Zarządzanie i Marketing, spec. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, uzyskany tytuł: magister (2008),
– Psychologia, Wydział Filozoficzny, Uniwersytet Jagielloński, uzyskany tytuł: magister (2010),
– Studia Doktoranckie, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie (2010-2013).
– Otwarcie przewodu doktorskiego w 2012 roku, temat pracy: „Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki”.
– Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania, 22.06.2017 nadanie tytułu doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu
– Uniwersytet Ekonimiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości, 25.05.2023 nadanie tytułu doktora habilitowanego nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości
Kariera zawodowa:
Specjalista ds. online marketingu i social media, Agencja Interaktywna MKI ,
Trener, prowadzone szkolenia i warsztaty: trening interakcyjny, trening twórczości, narzędzia e-marketingu,
Październik 2015 – wrzesień 2017: Asystent w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie,
Październik 2017 – czerwiec 2023: Adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
Wrzesień 2021 – obecnie: Dyrektor Programowy studiów MBA CSB+ Master (Krakowska Szkoła Biznesu)
Lipiec 2023 – obecnie: Profesor uczelni w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie
Języki obce:
język angielski: biegły (CAE English Certificate in Advanced English),
język włoski: biegły (CELI 3),
język hiszpański: biegły (DELE),
język francuski: biegły (DELF),
język portugalski: podstawowy
Udział w wybranych konferencjach naukowych:
Udział w Ogólnopolskiej Konferencji „Konsumenci i organizacje wobec wyzwań przyszłości” organizowanej przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego w Kołobrzegu, w dniach 9-10.05.2016; publikacja i referat pt: „Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym”.
Udział w szkoleniu pt: „Psychologia nowej sprzedaży” organizowanej przez Influence 365 w Warszawie,w dniu 23.06.2016.
Udział w Ogólnopolskiej Konferencji „Dylematy badań naukowych w różnych dziedzinach nauki” organizowanej przez Wydawnictwo Naukowe Sophia w Krakowie, w dniu 10.10.2016; publikacja i referat pt: „Świadomy konsument online – pomiar świadomości marki w serwisach społecznościowych”.
Udział w Międzynarodowej Konferencji Open Eyes Economy Summit organizowanej przez Fundację Gospodarki i Administracji Publicznej w Krakowie, w dniach 15-16.11.2016.
Udział w Kongresie Rozwoju Edukacji organizowanym przez Fundację Promocji i Akredytacji w Krakowie, w dniach 23-24.11.2016.
Udział w Ogólnopolskiej Konferencji „Wielowymiarowość zmian cywilizacyjnych jako wyzwanie w psychologii” organizowanej przez Wydawnictwo Forum w Warszawie, w dniach 8.12.2016.
Udział w Międzynarodowej Konferencji „Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016 organizowanej przez Uniwersytet Masaryk w Hradec Kralove (Czechy), w dniach 12-16.12.2016 (konferencja online); publikacja pt: „ Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej”.
Udział w II Konferencji Naukowej z cyklu „Lustro mediów”
„Google – uniwersum wolności czy opresji” zorganizowanej przez Uniwersytet Jagielloński w Krakowie oraz Uniwersytet Gdański w dniu 10.11.2017 w Gdańsku.
Udział w I Sympozjum Naukowym Crowdsourcing – wyzwania dla badaczy i praktyków, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, 5 grudnia 2017.
Udział w IV Forum Turystyki Europejskiej Przyszłość w turystyce – turystyka w przyszłości, Wrocław, Polanica 6 – 8 grudnia 2017 roku, Katedra Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.
Udział w sympozjum pt: „Dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze dla rozwoju pogranicza polsko – czeskiego – Wspólne dziedzictwo”, Polanica 7 grudnia 2017 roku, Dolnośląska Organizacja Turystyczna, konferencja międzynarodowa.
Udział w V Kongresie Uniwersytetów Dziecięcych, Warszawa, 10 maja 2018 roku, Fundacja Promocji i Akredytacji Uniwersytetów Ekonomicznych.
Udział w III Ogólnopolskim Forum Bibliotek Pedagogicznych organizowanym przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w dniach 14-15.06.2018.
Udział w EMAC Junior Faculty & Doctoral Student Research Camp w Wiedniu, w dniach 03-04.09.2018
Udział w XXVII Zjeździe Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji zorganizowanym przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu w dniach 17-19.09.2018
Udział w III Międzynarodowej Konferencji Ekonomii wartości „Open Eyes Economy Summit” w Krakowie, w dniach 20-21.11.2018.
Granty i stypendia naukowe:
2015-2016 Stypendium Doktorskie przyznane przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
2016 – Badania Młodych Naukowców, projekt badawczy pt: „Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki”.
2017- Badania Młodych Naukowców, projekt badawczy pt: „Prosumpcja jako aktywność współczesnych konsumentów”.
02-05.02.2018 – wyjazd badawczo-dydaktyczny do HAMK University w Hameenlinaa (Finlandia) w ramach programu Erasmus.
04-09.02.2018 – wyjazd badawczo-dydaktyczny do HAMK University w Hameenlinaa (Finlandia) w ramach programu Erasmus.
Nagrody i wyróżnienia:
2016 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia dydaktyczne w kategorii „wykładowca najlepiej oceniany przez studentów”
2017 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia dydaktyczne w kategorii „wykładowca najlepiej oceniany przez studentów”
2018 – Nagroda 3 stopnia Rektora za osiągnięcia organizacyjne
2019 – Nagroda 1 stopnia Rektora za osiągnięcia naukowe
2019 – Nagroda 1 stopnia Rektora za osiągnięcia dydaktyczne
2020 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia organizacyjne
2021 – 3 miejsce w konkursie na najlepszy artykuł lub rozdział w monografii nadesłany przez Uczestników XXVIII Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji
2021 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia organizacyjne
2022- Nagroda Rektora I stopnia za indywidualne osiągnięcia organizacyjne
2022 – Nagroda Rektora I stopnia za zespołowe osiągnięcia naukowe
2022 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia naukowe
2023 – Nagroda Rektora II stopnia za indywidualne osiągnięcia organizacyjne
2023 – Nagroda Rektora III stopnia za zespołowe osiągnięcia organizacyjne
2023 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia dydaktyczne
2023 – Nagroda Naukowiec Przyszłości 2023
Członkostwo w Stowarzyszeniach Naukowych:
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu – od 2017 roku
AMA American Marketing Association – od 2018 roku
Stowarzyszenie Rzecznicy Nauki – od 2018 roku
Ukrainian Marketing Association – od 2020 roku
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne – od 2022 roku