Ułatwienia dostępu

Katarzyna Sanak-Kosmowska

Curriculum Vitae

Wykształcenie:

– Liceum Ogólnokształcące Nr 1 w Krakowie im. B. Nowodworskiego,
Zarządzanie i Marketing, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, uzyskany tytuł: licencjat (2006),
– IECS – The Strasbourg Graduate School of Management, wymiana w ramach programu Socrates Erasmus (2006)
– Zarządzanie i Marketing, spec. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, uzyskany tytuł: magister (2008),
Psychologia, Wydział Filozoficzny, Uniwersytet Jagielloński, uzyskany tytuł: magister (2010),
Studia Doktoranckie, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie (2010-2013).

– Otwarcie przewodu doktorskiego w 2012 roku, temat pracy: „Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki”.

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania, 22.06.2017 nadanie tytułu doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu

– Uniwersytet Ekonimiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości, 25.05.2023 nadanie tytułu doktora habilitowanego nauk społecznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości

 

Kariera zawodowa:

Specjalista ds. online marketingu i social media, Agencja Interaktywna MKI ,

Trener, prowadzone szkolenia i warsztaty: trening interakcyjny, trening twórczości, narzędzia e-marketingu,

Październik 2015 – wrzesień 2017: Asystent w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie,

Październik 2017 – czerwiec 2023: Adiunkt w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie

Wrzesień 2021 – obecnie: Dyrektor Programowy studiów MBA CSB+ Master (Krakowska Szkoła Biznesu)

Lipiec 2023 – obecnie: Profesor uczelni w Katedrze Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie

Języki obce:

język angielski: biegły (CAE English Certificate in Advanced English),

język włoski: biegły (CELI 3),

język hiszpański: biegły (DELE),

język francuski: biegły (DELF),

język portugalski: podstawowy

Udział w wybranych konferencjach naukowych:

Udział w Ogólnopolskiej Konferencji „Konsumenci i organizacje wobec wyzwań przyszłości” organizowanej przez Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego w Kołobrzegu, w dniach 9-10.05.2016; publikacja i referat pt: „Crowdsourcing jako forma wdrażania innowacji w środowisku internetowym”.

Udział w szkoleniu pt: „Psychologia nowej sprzedaży” organizowanej przez Influence 365 w Warszawie,w dniu 23.06.2016.

Udział w Ogólnopolskiej Konferencji „Dylematy badań naukowych w różnych dziedzinach nauki” organizowanej przez Wydawnictwo Naukowe Sophia w Krakowie, w dniu 10.10.2016; publikacja i referat pt: „Świadomy konsument online – pomiar świadomości marki w serwisach społecznościowych”.

Udział w Międzynarodowej Konferencji Open Eyes Economy Summit organizowanej przez Fundację Gospodarki i Administracji Publicznej w Krakowie, w dniach 15-16.11.2016.

Udział w Kongresie Rozwoju Edukacji organizowanym przez Fundację Promocji i Akredytacji w Krakowie, w dniach 23-24.11.2016.

Udział w Ogólnopolskiej Konferencji „Wielowymiarowość zmian cywilizacyjnych jako wyzwanie w psychologii” organizowanej przez Wydawnictwo Forum w Warszawie, w dniach 8.12.2016.

Udział w Międzynarodowej Konferencji „Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2016 organizowanej przez Uniwersytet Masaryk w Hradec Kralove (Czechy), w dniach 12-16.12.2016 (konferencja online); publikacja pt: „ Nazwisko jako forma marki na przykładzie wybranych marek z branży sportowej”.

Udział w II Konferencji Naukowej z cyklu „Lustro mediów”
„Google – uniwersum wolności czy opresji” zorganizowanej przez Uniwersytet Jagielloński w Krakowie oraz Uniwersytet Gdański w dniu 10.11.2017 w Gdańsku.

Udział w I Sympozjum Naukowym Crowdsourcing – wyzwania dla badaczy i praktyków, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, 5 grudnia 2017.

Udział w IV Forum Turystyki Europejskiej Przyszłość w turystyce – turystyka w przyszłości, Wrocław, Polanica 6 – 8 grudnia 2017 roku, Katedra Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu.

Udział w sympozjum pt: „Dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze dla rozwoju pogranicza polsko – czeskiego – Wspólne dziedzictwo”, Polanica 7 grudnia  2017 roku, Dolnośląska Organizacja Turystyczna, konferencja międzynarodowa.

Udział w V Kongresie Uniwersytetów Dziecięcych, Warszawa, 10 maja 2018 roku, Fundacja Promocji i Akredytacji Uniwersytetów Ekonomicznych.

Udział w III Ogólnopolskim Forum Bibliotek Pedagogicznych organizowanym przez Pedagogiczną Bibliotekę Wojewódzką im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w dniach 14-15.06.2018.

Udział w EMAC Junior Faculty & Doctoral Student Research Camp w Wiedniu, w dniach 03-04.09.2018

Udział w XXVII Zjeździe Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji zorganizowanym przez Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu w dniach 17-19.09.2018

Udział w III Międzynarodowej Konferencji Ekonomii wartości „Open Eyes Economy Summit” w Krakowie, w dniach 20-21.11.2018.

Granty i stypendia naukowe:

2015-2016 Stypendium Doktorskie przyznane przez Wydział Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

2016 – Badania Młodych Naukowców, projekt badawczy pt: „Rola serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki”.

2017- Badania Młodych Naukowców, projekt badawczy pt: „Prosumpcja jako aktywność współczesnych konsumentów”.

02-05.02.2018 – wyjazd badawczo-dydaktyczny do HAMK University w Hameenlinaa (Finlandia) w ramach programu Erasmus.

04-09.02.2018 – wyjazd badawczo-dydaktyczny do HAMK University w Hameenlinaa (Finlandia) w ramach programu Erasmus.

Nagrody i wyróżnienia:

2016 –  Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia dydaktyczne w kategorii „wykładowca najlepiej oceniany przez studentów”

2017 –  Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia dydaktyczne w kategorii „wykładowca najlepiej oceniany przez studentów”

2018 – Nagroda 3 stopnia Rektora za osiągnięcia organizacyjne

2019 – Nagroda 1 stopnia Rektora za osiągnięcia naukowe

2019 – Nagroda 1 stopnia Rektora za osiągnięcia dydaktyczne

2020 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia organizacyjne

2021 – 3 miejsce w konkursie na najlepszy artykuł lub rozdział w monografii nadesłany przez Uczestników XXVIII Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji

2021 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia organizacyjne

2022- Nagroda Rektora I stopnia za indywidualne osiągnięcia organizacyjne

2022 – Nagroda Rektora I stopnia za zespołowe osiągnięcia naukowe

2022 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia naukowe

2023 – Nagroda Rektora II stopnia za indywidualne osiągnięcia organizacyjne

2023 – Nagroda Rektora III stopnia za zespołowe osiągnięcia organizacyjne

2023 – Nagroda Rektora III stopnia za indywidualne osiągnięcia dydaktyczne

2023 – Nagroda Naukowiec Przyszłości 2023 


Członkostwo w Stowarzyszeniach Naukowych:

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu – od 2017 roku

AMA American Marketing Association – od 2018 roku

Stowarzyszenie Rzecznicy Nauki – od 2018 roku

Ukrainian Marketing Association – od 2020 roku

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne – od 2022 roku